Afvallen met hypnose via virtuele maagband

Hoe Yvonne 25 kilo verloor met de Virtuele Maagband

Yvonne Glas (54 jaar) was altijd bezig met haar gewicht. Het was voor haar een eeuwige jojo; maandenlang streng diëten met maaltijdvervangers om vervolgens weer het oude gewicht te bereiken. Of zelfs zwaarder.

Na enige twijfel besloot ze uiteindelijk de virtuele maagband te proberen. Lees hieronder haar ervaring met afvallen met hypnose.

De virtuele maagband ervaring van Yvonne

Waarom besloot je het traject te volgen?

“Ik was het zat. Ik woog weer 100 kilo, maar ik wilde niet wéér beginnen met maaltijdvervangers. Ik wilde afvallen met normale voeding. Toen las ik op Facebook over de virtuele maagband.”

Had je enige twijfels voordat je aan het traject begon?

“Eerlijk gezegd wist ik niet goed wat ik moest verwachten. Ik ben over het algemeen ook best wel sceptisch. Toch was er iets in het verhaal wat me erg aansprak, namelijk geen maaltijdvervangers meer, maar minder eten door hypnotherapie.”

“Vervolgens had ik begin september 2016 een afspraak gemaakt. Het was een heftige sessie waarbij veel emoties vrijkwamen. Mijn hypnotherapeut ging écht in gesprek met me om erachter te komen waarom ik zoveel at.”

Op wat voor manier hebben de hypnotherapie sessies je geholpen?

“Na het gesprek van de eerste sessie en na het plaatsen van de virtuele maagband (tweede sessie) voelde ik mij al 100 kilo lichter. Er was een enorme last van mijn schouders af en ik voelde me echt fantastisch, zoals Karin dat zo mooi kan zeggen.”

“Vanaf dag 1 ben ik oprecht minder gaan eten. Normaal at ik 3 a 4 sneetjes brood voor lunch, nu is één al genoeg. Het is een heerlijk gevoel om weer baas te zijn over het eten, want voorheen was het eten de baas over mij. Water drinken gaat nu ook automatisch. Ik onthoud goed dat ik het waard ben om dit voor mijzelf te doen. Niet straks, niet later, maar nu.”

Welk resultaat heb je behaald met de hypnose maagband?

“Na drie maanden was ik persoonlijk al 20 kilo lichter. Op 15 maart 2017 had ik mijn laatste sessie, waarbij ik nog eens 5 kilo ben afgevallen. Totaal ben ik dus 25 kilo kwijt.”

“Ik ben daarnaast onwijs blij dat ik deze ervaring heb mogen beleven en dat dit op mijn pad terecht kwam. Niet alleen ben ik veel afgevallen, maar ik voel me ook een totaal ander mens met volle zelfvertrouwen.”

“De rust die ik in mijzelf heb gevonden is ook echt een heerlijk gevoel. Dankzij mijn hypnotherapeut (een geweldige vrouw) én de virtuele maagband ervaring ben ik nu enorm trots op mezelf.”

– Yvonne Glas

De Virtuele maagband ervaring van Yvonne Glas
Kalium Medical

Duitslandlaan 3, 1966XA
Heemskerk, Nederland

Tel: 0251 743 103 (bereikbaar van 9:00 tot 13:00)

Mail: info@hypnotherapieheemskerk.nl

KVK 57940789

BTW NL0011611874B98

Klik hier voor meer informatie over de gegevensbescherming

Nieuws en acties ontvangen?

(Je kunt je gemakkelijk weer uitschrijven)

De ervaring van andere cliënten

“Ik voel me een fantastisch mens. Je kunt dus echt een nieuw leven beginnen.. Én heel oud worden met een prachtig lichaam.”

virtuele maagring ervaringen sara ruitenbeek verloor 16 kilo

“Ik kan het iedereen die twijfelt alleen maar aanraden. Kies voor jezelf en je zal geen spijt krijgen. Ik in ieder geval niet.”

ervaringen maagband Hypnotherapie Heemskerk brenda peters verloor 15 kilo

maagband ervaring Brigitte Kaan verloor 14 kilo bij Hypnotherapie Heemskerk