omslagfoto hypnotherapie heemskerk petra de vries

Sara verloor 16 kilo met de Virtuele Maagband

Sara verloor 16 kilo met de Virtuele Maagband. Hieronder lees je haar verhaal.

De virtuele maagband ervaring van Sara

Direct een oorzaak voor mijn eetpatroon”

“Ik ben al jaren bezig met lijnen. Het ging even goed, maar daarna was ik gauw weer terug op het oude gewicht. Als je een operatieve maagband wilt moet je al heel zwaar zijn. Het alternatief was uiteindelijk de Virtuele Maagband.

In maart ben ik bij Hypnotherapie Heemskerk geweest. Ik was al vaker onder hypnose geweest en vind het ook heerlijk om te doen. Ik voelde me ook meteen op de juiste plek. De hypnotherapeut luisterde echt naar mij en gaf direct een oorzaak voor mijn eetpatroon.

“Al die emotionele dingen kunnen loslaten”

Toen was het eindelijk 20 maart; de dag van mijn eigen Virtuele maagband. Het was heel spannend en ik voelde hem ook echt zitten. Het voelde heel werkelijk en ik merkte gelijk dat ik minder kon eten.

De week erop kwam ik weer terug om wat emotionele bepakking weg te halen. Wat voelde dat fijn! Al die emotionele dingen die je constant meedraagt.. Het was echt een genot dat ik dat allemaal kon loslaten.

“Van 94 kg naar 78 kilo gegaan (-16 kilo)”

Iedereen staat versteld dat ik door de hypnose zoveel ben afgevallen. Ik ben van 94 kg naar 78 kg gegaan (-16 kilo) zonder er echt veel voor te doen.

Je hoort heel veel mensen zeggen: “Ja, daar moet je in geloven”, maar dat is niet waar. Iedereen kan onder hypnose.

“Ik voel me een fantastisch mens”

Ik voel me echt een fantastisch mens. Ik mag er weer zijn, en kan ook eindelijk m’n borsten laten verkleinen (waarvoor ik eerst moest afvallen).

Je kunt dus echt een nieuw leven beginnen. Én heel oud worden met een prachtig lichaam.”

– Sara R.

virtuele maagring ervaringen sara ruitenbeek verloor 16 kilo

De virtuele maagband ervaring van andere cliënten

Kalium Medical

Duitslandlaan 3, 1966XA
Heemskerk, Nederland

Tel: 0251 743 103 (bereikbaar van 9:00 tot 13:00)

Mail: info@hypnotherapieheemskerk.nl

KVK 57940789

BTW NL0011611874B98

Klik hier voor meer informatie over de gegevensbescherming

Nieuws en acties ontvangen?

(Je kunt je gemakkelijk weer uitschrijven)

“Ik voel me al maanden een ander mens met volle zelfvertrouwen. De rust die ik in mezelf heb gevonden is ook echt heerlijk.”

De Virtuele maagband ervaring van Yvonne Glas

“Ik kan het iedereen die twijfelt alleen maar aanraden. Kies voor jezelf en je zal geen spijt krijgen. Ik in ieder geval niet.”

ervaringen maagband Hypnotherapie Heemskerk brenda peters verloor 15 kilo

“Ik voel me een fantastisch mens. Je kunt dus echt een nieuw leven beginnen.. Én heel oud worden met een prachtig lichaam.”

maagband ervaring Brigitte Kaan verloor 14 kilo bij Hypnotherapie Heemskerk